Rekryteringsprocess

Rekryteringsprocess

När du har hittat ett jobb som intresserar dig och skickat in din ansökan börjar rekryteringsprocessen. Under rekryteringsprocessen kommer du som ansöker få gå igenom olika steg som hjälper oss lära känna dig bättre och avgöra om du är den bästa kandidaten för jobbet. Nedanför finns hela rekryteringsprocessen steg för steg.

i

Ansökan

The first thing that happens is that we review all applications on an ongoing basis in the order in which the applications are received. When we review your application, we check if you have the right skills and that you have what is required for the position you applied for. If your profile meets what is being sought, move on to the next step in the process.

Intervju med oss

Nästa steg i processen är en intervju. Vi kontaktar dig och bestämmer huruvida din intervju blir en telefon-, video- eller fysisk intervju. Under intervjun fokuserar vi på att lära känna varandra där du berättar mer om dig själv och vad du vill. Du kommer få möjlighet att ställa frågor om tjänsten och reda ut eventuella frågetecken. Intervjun varar i ungefär 1 timme där fokuset kommer vara på dig och varför just du passar för tjänsten du sökt. Vi kontaktar sen dig så fort som möjligt med återkoppling från intervjun.

Intervju hos företaget

Om du är en av de sökande som passar bäst för tjänsten kommer vi presentera dig för företaget. De gör i sin tur ett urval och bestämmer sig för vilka de vill träffa personligen och du blir då kallad till intervju hos företaget. Du får möjlighet att visa dina kunskaper och ta reda på mer om företaget, tjänsten och dina framtida arbetsuppgifter.

Återkoppling

Nu är det dags för återkoppling. Fick du jobbet hoppas vi att du fick ett bra erbjudande som du tackade ja till. Tackar du ja till tjänsten skriver du ett avtal med oss på Brunnsviken service AB. Om du inte fick jobbet arbetar vi för att du ska få återkoppling via mejl så fort som möjligt för att du förhoppningsvis ska få nästa jobb du söker.

Vi svarar inom 4 timmar*